2η Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο:
«Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο σχολείο»
Συνοπτικός Κατάλογος Εισηγήσεων (Α-Ω)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ
|
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΕΙΣ
|
PEIGNONS LES LETTRES/ZΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ: ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΡΑΦΗΣ
|
ΚΑΜΑΡΟΥΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΚΟΜΠΙΑΔΟΥ ΕΥΗ, ΜΑΝΙΑΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΤΣΟΚΑΛΙΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ
|
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
|
ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
|
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΟΥ – ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ CLIPFLAIR
|
ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ ΔΟΜΝΙΚΗ
|
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ: ΜΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΟΕΠΓ-CLIL
|
ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ,
ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ
|
ΕΝΣΩΜΑΤΗ ΚΑΙ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
|
ΛΑΣΚΑΡΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΑΛΑΙΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ CLIL ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
|
ΓΚΙΛΔΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ
|
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
|
ΠΟΖΟΥΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|
Η ΜΕΘΟΔΟΣ CLIL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;
|
ΜΑΤΘΑΙΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ
|
ΗΡΩΕΣ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ: ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ
|
ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΦΩΤΗΣ
|
ΘΕΜΑΤΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
|
ΚΟΜΠΙΑΔΟΥ ΕΥΗ
|
ΜΑΘΗΤΗΣ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΟΣ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
|
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΑΠΟΥΤΖΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ
|
Ο ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΜΟΥΣΙΟΥ - ΜΥΛΩΝΑ ΟΛΓΑ
|
ΠΑΙΖΩ- ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ - ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ: ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ, ΣΕΜΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΩ
|
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. «ΛΕΞΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΙ»
|
ΒΑΚΑΛΗ ΆΝΝΑ, ΓΚΟΥΝΤΕΛΙΤΣΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΜΑΖΑΡΑΚΗ ΝΑΤΑΣΑ
|
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ. ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ 5ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
|
ΧΑΤΖΙΚΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
|
ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ: ΕΝΑ ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΝΙΧΩΡΙΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ,
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΓΑΠΗ
|
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
|
BΛΑΧΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
|
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΣ ΕΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΟRIGAMI ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
|
ΜΑΓΚΙΡΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
|
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ: ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
|
ΜΑΡΜΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ,
ΣΕΜΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΩ
|
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ
|
ΚΑΠΠΑΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
|
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
|
ΚΟΪΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , ΒΑΪΡΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
|
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
|
ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ , ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
|
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΈΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
|
ΒΑΪΑ- ΕΛΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΗ, ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΑΠΟΥΤΖΗΣ
|
ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
|
ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΕΦΕΟΓΛΟΥ
|
ΕΝΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΕΑ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ
|
ΚΑΔΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΡΑΒΙΔΑ ΜΑΡΙΑ
|
ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
|
ΑΝΘΗ ΤΣΑΜΠΟΥΡΗ, ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΙΑΟΥΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΔΗΣ
|
Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ - Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ: ΈΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ PROJECT ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΜΑΝΗΣ, ΚΛΕΙΩ ΣΕΜΟΓΛΟΥ
|
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ 5Η ΚΑΙ 6Η ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
|
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΛΕΠΤΟΚΑΡΙΔΟΥ, ΑΘΗΝΑ ΤΣΕΤΙΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΝΙΗΛ
|
Η ΤΕΧΝΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΒΑΪΡΙΝΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΡΑΓΙΑΝΤΣΗ, ΑΥΡΑ ΠΑΣΧΑΛΗ
|
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΗΜΑΤΟ – ΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΩΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗΣ, ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ
|
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
|
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ» ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΛΕΞΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΖΙΟΥΓΡΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΕΛΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
|
ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ, ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ!
|
ΜΑΒΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
|
ΟΜΙΛΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
|
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΒΑΡΣΑΜΗ ΧΡΥΣΑ
|
ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
|
ΤΣΕΛΙΚΙΔΟΥ ΝΙΚΗ
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ»
|
ΜΑΛΤΗ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΕΥΘΑΛΙΑ
|
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ ΤΑΙΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΑ
|
ΡΑΔΙΟ-ΠΑΧΝΙΔΙΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΩΙΔΗΣ
|
ΣΙΝΕΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ
|
ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΟΥΡΓΟΥΤΣΙΔΟΥ ΌΛΓΑ
|
ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ Σ’ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΜΥΘΙΚΟ ΖΟΥΣΑΝ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΣΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΡΦΗ
|
ΠΛΑΓΕΡΙΝΟΥ ΚΛΕΑΡΕΤΗ
|
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ
|
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΙΓΥΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TEACHERS 4EUROPE
|
ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΔΕΠ-Υ. ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
|
ΠΑΡΙΣΗ ΦΑΝΗ
|
ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΕΝΖΥΜΑΚΙΑ
|
ΤΣΕΛΙΚΙΔΟΥ ΝΙΚΗ
|
ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΗΜΕΡΑ
|
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ, ΚΑΠΠΑΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
|
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ”
|
ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
|
ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΈΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ: ΈΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
|
ΠΙΤΣΑ ΦΑΝΗ-ΑΡΙΑΔΝΗ, ΚΑΣΒΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ
|
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ, ΣΟΛΑΚΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΑΛΛΗΛΙΑΣ: ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ
|
ΣΤΑΥΡΟΣ Ε. ΚΑΜΑΡΟΥΔΗΣ
|
ΜΑ… ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ; ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ
|
ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
|
ΜΗΛΑ ΜΟΥ … ΑΣΧΗΜΑ: ΕΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
|
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
|
ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
|
ΓΚΑΤΖΙΟΥΡΑ Κ., ΖΩΓΡΑΦΟΥ Κ., ΜΑΚΑΡΙΚΑ Α., ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Μ., ΧΡΗΣΤΟΥ Κ.Π
|
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ
|
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
|
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. ΌΛΟΙ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΡΙΘΜΟΙ»
|
ΓΑΛΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
|
ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΕΛΚΟΥ
|
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΝΕΟΣ ΝΟΥΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
|
ΑΓΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
|
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS-ΠΡΟΤΖΕΚΤ: ΟΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
|
ΣΕΜΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΩ
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS- ΠΡΟΤΖΕΚΤ
|
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ, ΤΖΕΝΗ ΚΟΨΑΧΕΙΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΓΔΑΝΙΔΟΥ
|
Η «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ» ΩΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS- ΠΡΟΤΖΕΚΤ: ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
|
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΒΡΥΝΙΩΤΗ
|
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SIGNALS- ΠΡΟΤΖΕΚΤ
|
ΕΛΕΝΗ ΓΡΙΒΑ
|
Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SIGNALS-ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
|
ΤΖΕΝΗ ΚΟΨΑΧΕΙΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΓΔΑΝΙΔΟΥ
|
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΩΣ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
|
ΑΛΕΞΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
|
ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
|
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
|
ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
|
ΣΟΝΙΑ ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
|
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΡΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗ ΡΟΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ 2ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ» (“ SOCIAL RELATIONSHIPS BETWEEN ROMA AND NON-ROMA PUPILS AT SCHOOL: THE CASE OF THE 2ND PRIMARY SCHOOL IN SERRES”)
|
ΦΟΙΝΙΚΙΑΝΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS-ΠΡΟΤΖΕΚΤ
|
ΘΩΙΔΗΣ, Ι., & ΒΡΥΝΙΩΤΗ, Κ.
|
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ
|
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
|
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
|
ΒΑΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΚΟΡΜΑ ΆΝΝΑ
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ
|
ΚΑΡΑΒΙΔΑ ΜΑΡΙΑ
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|
ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ-ΜΟΛΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΈΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
|
ΧΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΡΟΥΤΣΟΥ ΑΡΕΤΗ, ΜΠΟΥΣΟΥΛΕΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
|
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ «ΠΑΙΧΝΙΔΗ».
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΑΝΗ
|
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
|
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΑΒΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΝΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ, ΤΖΩΤΖΗ ΜΑΙΡΗ, ΣΙΟΥΤΗ ΦΑΝΗ, ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΡΙΣΒΑ ΤΑΣΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΟΥΛΑ
|
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ – ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΤΗ ΓΗ - ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΈΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΡΑΙΔΕΣΤΟΥ
|
ΣΠΑΝΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
|
ΤΟ ΔΑΣΟΣ: ΕΝΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ Η ΠΩΣ ΕΝΑ «ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ» ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΟΝΟΜΑΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
|
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
|
ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ
|
ΤΣΟΛΟΠΑΝΗ ΙΩΑΝΝΑ, ΜΠΡΑΤΙΤΣΗΣ ΘΑΡΡΕΝΟΣ
|
ΕΞΥΠΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
|
ΓΙΝΤΣΗΣ ΑΛΕΞΗΣ
|
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΟΥ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟΥ»
|
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΚΑΜΑΝΙΔΗΣ
|
ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ – ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
|
ΚΑΔΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
|
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
|
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ
|
ΚΩΔΩΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ: Η ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
|
AΝΝΑ ΚΕΡΛΟΒΑ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΔΥΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΙΚΟΥ ΣΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
|
ΓΚΟΥΝΤΕΛΙΤΣΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΔΡΟΓΓΙΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΣΠΥΡΤΟΥ ΆΝΝΑ
|
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
|
ΑΝΝΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
|
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ… ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ! ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (Ν-ΕΤ) ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
ΚΑΖΑΗΣ Κ ., ΜΗΤΤΑ Α., ΜΠΛΟΥΧΟΥ Σ., ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ Ρ.
|
ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ: ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟ CERN ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΞΗ
|
ΖΟΥΠΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
|
ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
|
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΡΑΓΓΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΕΔΙΝΗΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
|
Η ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (FLIPPED LEARNING) ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Φ.Ε.) ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
|
ΝΕΔΕΛΚΟΥ ΌΛΓΑ, ΜΠΡΑΤΙΤΣΗΣ ΘΑΡΡΕΝΟΣ
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΝ ΤΑΞΕΙ”
|
ΣΟΥΡΓΟΥΤΣΙΔΟΥ ΌΛΓΑ, ΚΟΥΝΑΤΙΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
|
Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
|
ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΡΑΓΙΑΝΤΣΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΛΩΡΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΕΝΔΟΥ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΧΑΤΖΗΛΙΑ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
|
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
|
ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ «TΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ» ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
|
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΜΠΑΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
|
ΝΑΥΠΗΓΟΙ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΗΣ: ΔΥΟ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
|
ΒΗΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΖΑΧΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΣΠΥΡΤΟΥ ΆΝΝΑ
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ
|
ΚΟΡΜΑ ΆΝΝΑ, ΚΑΤΙΚΑΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ VAKE
|
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΕΚΛΕΙΨΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ INSPIRING SCIENCE EDUCATION
|
ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ ΜΑΡΙΑ
|
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
|
ΚΑΖΑΗΣ Κ ., ΜΗΤΤΑ Α., ΜΠΛΟΥΧΟΥ Σ., ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ Ρ.
|
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΔΥΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
|
ΔΑΓΡΕ ΕΛΕΝΗ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ, ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΣΠΥΡΤΟΥ ΆΝΝΑ
|