Συνοπτική Παρουσίαση Περιλήψεων

2η Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο:
«Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο σχολείο»
 
Συνοπτικός Κατάλογος Εισηγήσεων (Α-Ω)
 
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΕΙΣ
PEIGNONS LES LETTRES/ZΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ: ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΜΑΡΟΥΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΚΟΜΠΙΑΔΟΥ ΕΥΗ, ΜΑΝΙΑΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΤΣΟΚΑΛΙΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΟΥΠΛΑΤΦΟΡΜΑ CLIPFLAIR
ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ ΔΟΜΝΙΚΗ
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ: ΜΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ  ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΟΕΠΓ-CLIL
ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ,
ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ
ΕΝΣΩΜΑΤΗ ΚΑΙ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΛΑΣΚΑΡΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΑΛΑΙΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ CLIL ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΓΚΙΛΔΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΠΟΖΟΥΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Η ΜΕΘΟΔΟΣ CLIL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;
ΜΑΤΘΑΙΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ
ΗΡΩΕΣ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ: ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ
ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΦΩΤΗΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΚΟΜΠΙΑΔΟΥ ΕΥΗ
ΜΑΘΗΤΗΣ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΟΣ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΑΠΟΥΤΖΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ
Ο ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΟΥΣΙΟΥ - ΜΥΛΩΝΑ ΟΛΓΑ
ΠΑΙΖΩ- ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ - ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ: ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ, ΣΕΜΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΩ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. «ΛΕΞΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΙ»
ΒΑΚΑΛΗ ΆΝΝΑ, ΓΚΟΥΝΤΕΛΙΤΣΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΜΑΖΑΡΑΚΗ ΝΑΤΑΣΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ. ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ 5ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΧΑΤΖΙΚΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ: ΕΝΑ ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΝΙΧΩΡΙΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ,
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΓΑΠΗ
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
BΛΑΧΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΣ ΕΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΟRIGAMI ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΜΑΓΚΙΡΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ: ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΜΑΡΜΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ,
ΣΕΜΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΩ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ
ΚΑΠΠΑΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΚΟΪΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , ΒΑΪΡΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ , ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΈΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΒΑΪΑ- ΕΛΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΗ, ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΑΠΟΥΤΖΗΣ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΕΦΕΟΓΛΟΥ
ΕΝΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΕΑ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ
ΚΑΔΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΡΑΒΙΔΑ ΜΑΡΙΑ
ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΝΘΗ ΤΣΑΜΠΟΥΡΗ, ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΙΑΟΥΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΔΗΣ
Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ - Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ: ΈΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ PROJECT ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΜΑΝΗΣ, ΚΛΕΙΩ ΣΕΜΟΓΛΟΥ
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝΚΑΙΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΛΕΠΤΟΚΑΡΙΔΟΥ, ΑΘΗΝΑ ΤΣΕΤΙΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΝΙΗΛ
Η ΤΕΧΝΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΒΑΪΡΙΝΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΡΑΓΙΑΝΤΣΗ, ΑΥΡΑ ΠΑΣΧΑΛΗ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΩΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗΣ, ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ» ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΛΕΞΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΖΙΟΥΓΡΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΕΛΚΟΥΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ, ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ!
ΜΑΒΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΒΑΡΣΑΜΗ ΧΡΥΣΑ
ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΤΣΕΛΙΚΙΔΟΥ ΝΙΚΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ»
ΜΑΛΤΗ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΕΥΘΑΛΙΑ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ ΤΑΙΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΑ
ΡΑΔΙΟ-ΠΑΧΝΙΔΙΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΩΙΔΗΣ
ΣΙΝΕΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:  Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ
ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΟΥΡΓΟΥΤΣΙΔΟΥ ΌΛΓΑ
ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ Σ’ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΜΥΘΙΚΟ ΖΟΥΣΑΝ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΣΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΡΦΗ
ΠΛΑΓΕΡΙΝΟΥ ΚΛΕΑΡΕΤΗ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΙΓΥΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TEACHERS 4EUROPE
ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΔΕΠ-Υ. ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΠΑΡΙΣΗ ΦΑΝΗ
ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΕΝΖΥΜΑΚΙΑ
ΤΣΕΛΙΚΙΔΟΥ ΝΙΚΗ
ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ, ΚΑΠΠΑΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΈΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ: ΈΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΠΙΤΣΑ ΦΑΝΗ-ΑΡΙΑΔΝΗ, ΚΑΣΒΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ, ΣΟΛΑΚΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΑΛΛΗΛΙΑΣ: ΜΙΑ  ΑΝΟΙΧΤΗ  ΚΑΙ  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΡΑΣΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ Ε. ΚΑΜΑΡΟΥΔΗΣ
ΜΑΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ; ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ
ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΜΗΛΑ ΜΟΥΑΣΧΗΜΑ: ΕΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΓΚΑΤΖΙΟΥΡΑ Κ., ΖΩΓΡΑΦΟΥ Κ., ΜΑΚΑΡΙΚΑ Α., ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Μ., ΧΡΗΣΤΟΥ Κ.Π
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ. ΌΛΟΙ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΡΙΘΜΟΙ»
ΓΑΛΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΓΟΝΕΩΝ  ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΕΛΚΟΥ
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΝΕΟΣ ΝΟΥΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΑΓΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS-ΠΡΟΤΖΕΚΤ: ΟΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΣΕΜΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΩ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS- ΠΡΟΤΖΕΚΤ
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ, ΤΖΕΝΗ ΚΟΨΑΧΕΙΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΓΔΑΝΙΔΟΥ
Η «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ» ΩΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS- ΠΡΟΤΖΕΚΤ: ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΒΡΥΝΙΩΤΗ
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ  ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SIGNALS- ΠΡΟΤΖΕΚΤ
ΕΛΕΝΗ ΓΡΙΒΑ
Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SIGNALS-ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΤΖΕΝΗ ΚΟΨΑΧΕΙΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΓΔΑΝΙΔΟΥ
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΩΣ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΑΛΕΞΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΣΟΝΙΑ  ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΡΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗ ΡΟΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ 2ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ» (“ SOCIAL RELATIONSHIPS BETWEEN ROMA AND NON-ROMA PUPILS AT SCHOOL: THE CASE OF THE 2ND PRIMARY SCHOOL IN SERRES”)
ΦΟΙΝΙΚΙΑΝΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ SIGNALS-ΠΡΟΤΖΕΚΤ
ΘΩΙΔΗΣ, Ι., & ΒΡΥΝΙΩΤΗ, Κ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΒΑΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΚΟΡΜΑ ΆΝΝΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ
ΚΑΡΑΒΙΔΑ ΜΑΡΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ-ΜΟΛΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΈΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΧΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΡΟΥΤΣΟΥ ΑΡΕΤΗ, ΜΠΟΥΣΟΥΛΕΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ «ΠΑΙΧΝΙΔΗ».
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΑΝΗ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΑΒΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΝΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ, ΤΖΩΤΖΗ ΜΑΙΡΗ, ΣΙΟΥΤΗ ΦΑΝΗ, ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΡΙΣΒΑ ΤΑΣΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΟΥΛΑ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΤΗ ΓΗ - ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΈΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΡΑΙΔΕΣΤΟΥ
ΣΠΑΝΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
ΤΟ ΔΑΣΟΣ: ΕΝΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ Η ΠΩΣ ΕΝΑ «ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ» ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΟΝΟΜΑΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ
ΤΣΟΛΟΠΑΝΗ ΙΩΑΝΝΑ, ΜΠΡΑΤΙΤΣΗΣ ΘΑΡΡΕΝΟΣ
ΕΞΥΠΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΓΙΝΤΣΗΣ ΑΛΕΞΗΣ
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΟΥ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟΥ»
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΚΑΜΑΝΙΔΗΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΚΑΔΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ
ΚΩΔΩΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ: Η ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
AΝΝΑ ΚΕΡΛΟΒΑ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΔΥΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΙΚΟΥ ΣΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΚΟΥΝΤΕΛΙΤΣΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΔΡΟΓΓΙΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΣΠΥΡΤΟΥ ΆΝΝΑ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΑΝΝΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ! ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (Ν-ΕΤ) ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΖΑΗΣ Κ .,  ΜΗΤΤΑ Α., ΜΠΛΟΥΧΟΥ Σ., ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ Ρ.
ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ: ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟ CERN ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΞΗ
ΖΟΥΠΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΡΑΓΓΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΕΔΙΝΗΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
Η ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (FLIPPED LEARNING) ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Φ.Ε.) ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΝΕΔΕΛΚΟΥ ΌΛΓΑ, ΜΠΡΑΤΙΤΣΗΣ ΘΑΡΡΕΝΟΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥΔΑΣΚΑΛΑ ΕΝ ΤΑΞΕΙ
ΣΟΥΡΓΟΥΤΣΙΔΟΥ ΌΛΓΑ, ΚΟΥΝΑΤΙΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΡΑΓΙΑΝΤΣΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΛΩΡΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΕΝΔΟΥ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΧΑΤΖΗΛΙΑ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ « ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ» ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΜΠΑΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ
ΝΑΥΠΗΓΟΙ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΗΣ: ΔΥΟ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΒΗΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΖΑΧΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΣΠΥΡΤΟΥ ΆΝΝΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ
ΚΟΡΜΑ ΆΝΝΑ, ΚΑΤΙΚΑΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ VAKE
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΕΚΛΕΙΨΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ INSPIRING SCIENCE EDUCATION
ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ ΜΑΡΙΑ
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΑΖΑΗΣ Κ .,  ΜΗΤΤΑ Α., ΜΠΛΟΥΧΟΥ Σ., ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ Ρ.
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΔΥΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΔΑΓΡΕ ΕΛΕΝΗ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ, ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΣΠΥΡΤΟΥ ΆΝΝΑ